ویژگی های ویدا سیستم

از کسب و کار خود محاظت کنید

ایجاد فرآیند احراز هویت دیجیتال در بدو ورود، می‌تواند یک دید قوی و تایید شده از مشتریان ایجاد ‌کند. اینگونه از تقلب تعویض سیم‌کارت، تلاش‌های مکرر جهت جعل هویت و از دست دادن دستگاه‌ها جلوگیری می‌شود.

انطباق با مقررات

احراز هویت بیومتریک، و جستجو در پایگاه‌های داده، الزامات انطباق با مقررات مشتریان به شکل مستقیم بررسی می‌شود. این  نوع فرآیند انطباق کمک می‌کند تا جلوی  جعل و سواستفاده گرفته شود.

بهبود کارایی کسب و کار

می‌توان با احراز هویت دیجیتال در کسب و کار، بدون منتظر نگه داشتن مشتریان به ادامه فعالیت پرداخت. اینگونه تایید هویت دیگر یک تلاش وقت‌گیرانه نیست بلکه کمکی است به رشد تجاری.

سوالات متداول

در مورد احراز هویت دیجیتال در صنعت ارتباطات

1) چرا تایید هویت در صنعت مخابرات ضروری است؟

صنعت مخابرات خطر تقلب بالایی دارد. کلاهبرداری سیم کارت یک نگرانی رو به رشد در میان کاربران تلفن‌همراه در کل جهان است. از شهروندان عادی گرفته تا افراد مشهور، هیچ کس کاملا از هک شدن سیستم‌های تلفن همراه، سرقت اطلاعات شخصی و پاک شدن کل پس‌انداز زندگی‌اش در امان نیست.

2) انواع کلاهبرداری چیست؟

هر گونه فعالیت توسط یک کاربر تلفن‌همراه می‌تواند او و شرکت تلفن‌همراه را در معرض خطر مقابله با فعالیت‌های مخرب قرار دهد. دستگاه‌های تلفن همراه برای ارتباطات، تراکنش‌های  مالی، کار و سایر موارد استفاده می‌شوند. به همین خاطر ریسک دزدی اطلاعات از این گوش‌ها زیاد است.

3) آیا تایید هویت می‌تواند به شناسایی و جلوگیری از تقلب کمک کند؟

در این عصر حفظ و نگهداری از اطلاعات امری ضروری است. چه تایید حضوری باشد چه دیجیتال،  احراز هویت در جلوگیری از فعالیت‌های کلاهبرداری که اپراتورهای تلفن همراه و کاربران آن‌ها را در معرض خطرات جدی قرار می‌دهند، جهش‌هایی ایجاد کرده‌است.

4) آیا احراز هویت دیجیتال در صنعت ارتباطات در افزایش تجربه مثبث مشتری تاثیر دارد؟
  • یک سیستم تایید هویت و کسب و کار قوی به اپراتورهای مخابراتی این اجازه را می‌دهد تا تجربه کاربری برای مشتریان مثبت باشد. از آنجاییکه بحث داده‌های افراد و حفظ آن‌ها به میان است، این احراز هویت کمک می‌کند تا کاربران احساس اطمینان کنند.