سرویس احراز هویت دیجیتال صوتی ویدا

صدای انسان و خصوصیات صوتی آن منحصربه‌فرد است. از این‌رو می‌توان یک فرد را به سرعت به همان نحوی که اثر انگشت به لطف فناوری شناسایی بایومتریک انجام می‌دهد، شناسایی کرد. این موضوع برای مراکز تماس از سازمان‌های مختلف نظیر بانک‌داری یا مراقبت‌های بهداشتی حائز اهمیت است. جایی که شناسایی مشتری معمولا بین 2 تا 5 دقیقه طول می‌کشد.

فناوری بایومتریک که به هوش مصنوعی مجهز است به شما این قابلیت را می‌دهد تا مشتریان‌تان را در عرض فقط چند ثانیه با تشخیص صدای آنها شناسایی کنید. این فناوری نه‌تنها باعث افزایش کارایی نمایندگان مرکز تماس و سطح رضایت مشتری شما می‌شود، بلکه برای امنیت و کاهش کلاهبرداری مفید است.

درخواست مشاوره

ویژگی‌های احراز هویت صوتی

جلوگیری از کلاهبرداری

 دقت بالایی که این سرویس دارد از بروز هرگونه تقلب و کلاهبرداری می‌تواند جلوگیری کند. به همین خاطر بدون هیچ نگرانی به فرآیند احراز هویت دیجیتال خود اعتماد کنید.

مستقل از زبان و متن

جهت استفاده از این سرویس و ارسال فایل صوتی، به خواندن هیچ‌گونه متن یا زبان مشخصی نیاز نیست. از همین رو با هر زبانی عملیات مقایسه صدا را می‌توان انجام داد.

پشتیبانی از سیستم های عامل مختلف

سرویس مقایسه صدا می‌تواند از سیستم‌ عامل‌های گوناگون همچون مک، ویندوز، اندروید و IOS پشتیبانی ‌کند. ازاین‌رو شما می‌توانید باتوجه  به کاربری که مدنظرتان است، از این سرویس بر روی دستگاه خود استفاده کنید.

سوالات متداول

در مورد احراز هویت دیجیتال صوتی

1) چرا دقت بالای سیستم احراز هویت صوتی اهمیت دارد؟

از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک سرویس مقایسه صدا باید داشته باشد، دقت بالا است. چراکه هر چه دقت سرویس بیشتر باشد، امکان تقلب یا کلاهبرداری به صفر می‌رسد. براساس تحقیقات صورت گرفته، دقتی که این سرویس دارد، بیش‌تر از ۹۵% است. پس این اطمینان را به شما می‌دهیم که فرآیند احراز هویتی صوتی با دقت بالا انجام خواهد گرفت تا اینگونه از وقوع تقلب و کلاهبرداری جلوگیری کند.

2) آیا احراز هویت صوتی باعث پیشرفت در کسب و کار می‌شود؟

پیش‌بینی شده است تا سال 2025، بازار احراز هویت صوتی به پیشرفت 31.82 میلیارد دلار دست پیدا می‌کند. پیشرفت تکنولوژی تا حد بسیاری باعث بهبود روند زندگی می‌شود، فناوری احراز هویت صوتی هم از این قاعده مستثنی نیست. از آنجاییکه احراز هویت صوتی پتانسیل زیادی برای کمک به پیشرفت کسب وکارها دارد؛ سازمان‌ها از این فناوری جهت توسعه و پیشرفت کمک می‌گیرند.

3) شناسایی مجرمین چگونه با احراز هویت صوتی صورت می‌گیرد؟

یکی از مزایای قابل‌توجهی که احراز هویت صوتی دارد، شناسایی مجرمین است. در مراکز قضایی صدا کمک می‌کند تا عملیات شناسایی و ردیابی مجرمین کارآمدتر صورت پذیرد. با استفاده از سرویس مقایسه صدا، هویت مظنونین راحت‌تر و با دقت بیشتری شناسایی می‌شود.

4) احراز هویت صوتی جهت کنترل دسترسی در سازمان‌ها چگونه عمل می‌کند؟

نظارت و کنترل در سازمان‌ها و استارتاپ ها امری مهم است و برای بقا مجموعه لازم‌الاجرا می‌باشد. در برخی از سازمان‌ها با استفاده از احراز هویت صوتی این امکان وجود دارد تا دسترسی به تجهیزات داخل سازمان نظیر کامپیوتر کنترل شود. به‌علاوه کنترل دسترسی به اپلیکیشن‌ها را هم می‌توان با بکارگیری این سرویس انجام داد.