ویژگی های ویدا سیستم

تجربه کاربری ساده

لازم است موسسات مالی فناوری راهکارهایی را بکار ببرند که فرآیند ثبت‌نام آنلاین، تایید هویت و پرداخت در آن به صورت اتوماتیک انجام شود. فناوری احراز هویت به صورت لحظه‌ای با فعالیت‌های آنلاین مطابقت دارد. بکارگیری روش‌های سنتی تایید هویت برای این امر مناسب نیستند.

امنیت بالا

در این حالت فرآیند تایید هویت از طریق استخراج خودکار اسناد انجام می‌شود که چالش سواستفاده‌ی افراد از کارت‌های شناسایی دزدیده شده را کاهش می‌دهد.

دسترسی آسان

امکان فرآیند تایید هویت از هر نقطه‌ای در جهان وجود دارد. تنها لازم است ابزارهای لازم مثل یک دوربین و دسترسی به اینترنت را داشته باشید.

سوالات متداول

در مورد احراز هویت دیجیتال در صنعت بانکداری

1) استاندارد جدید هویت در بانکداری دیجیتال چگونه عمل می‌کند؟

استاندارد جدید هویت در بانکداری دیجیتال براساس بیومتریک افراد پایه‌گذاری شده است. امروزه اکثر بانک‌ها و موسسات مالی جهت تایید هویت مشتریان به خصوصیات بیومتریک کاربران توجه می‌کنند. بانک‌ها با احراز هویت دیجیتال مشتری در زمان ایجاد حساب، از هویت واقعی او  مطمئن می‌شوند.

2) تفاوت رویکرد قدیم با رویکرد جدید احراز هویت چیست؟

برخلاف روش‌های قدیمی، جهت مدیریت هویت در رویکرد دیجیتالی تایید هویت با بیومتریک چهره، هم مقیاس‌پذیر است. این روش ایمن، واضح و سریع نیز می‌باشد. در ضمن، تایید هویت با بیومتریک چهره به دستگاه خاصی وابسته نبوده و به مشتریان انعطاف‌پذیری حداکثری می‌دهد.

3) چرا در تعاملات بانکی امنیت حرف اول را می‌زند؟

در حال حاضر تعاملات مشتری شامل همه کانال‌های فیزیکی، آنلاین، اجتماعی و تلفن هوشمند است. لازم است تا بانک‌ها فرایند احراز و تایید هویت پربازده و قوی را در طول زمان و در تمام سطوح کاربری امکان‌پذیر کنند. از باز کردن حساب، بازیابی حساب، تا تراکنش‌های مالی، همه باید با امنیت بالا صورت پذیرد.

4) هویت در دنیای امروز چه نقشی در رشد کسب‌وکارها دارد؟

بانک‌ها و موسسات مالی در عصر امروز توانستند بیشترین بهره را از دنیای دیجیتال باهدف ارائه بهینه خدمات خود ببرند. هویت، نقش اساسی در صنعت خدمات مالی دارد و از عناصر کلیدی کمک به شرکت‌ها برای بوجودآوردن اعتماد بین کسب‌وکارها و مشتریان است. درعین‌حال توانسته امنیت معاملات را هم حفظ ‌کند.